piątek, 11 października 2013

trochę wiosny jesienią.........można??

Dziś chciałam się Wam pochwalić moimi nowymi nabytkami ;)

Po pierwsze primo wczoraj przywędrowało do mnie moje cudne "wiosenne" etui na druty, które na zamówienie uszyła dla mnie Agnieszka - szalona, kreatywna Mama, która szyje, filcuje, piecze pierniki......i Bóg wie co jeszcze potrafi :D a swoje dzieła metkuje i pięknie pakuje - pełna profeska (torebka się troszkę sfatygowała w drodze ale nic to)  :D
Jej cudowności możecie zobaczyć na blogu Filc This :)
Aga dziękuję :* 

 


Wiosna jesienią :) I co? Można? Można :D

A po drugie primo wyszperałam na allegro aukcje z szydełkowymi gazetkami i.......wylicytowałam 10 :) Dzisiaj do mnie dotarły :) Nic tylko łapać za szydełko i dłubać :) Kurczę dlaczego doba ma tylko 24 godziny???  


A jutro o poszukiwaniach pięknej, złotej, ciepłej jesieni :)

1 komentarz:

  1. Asiu cieszę się, że Ci się podoba :) zadowolenie klienta to najlepsze wynagrodzenie :) Polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń