niedziela, 13 września 2015

Nowy pokój

"Hej hopsasa jak ona szybko mknie, hej dalej dalej do zabawy spieszmy się...lalala...."

Tak właśnie śpiewa sobie moje starsze Dziecię :) Co prawda to piosenka o karuzeli, ale moje Dziewczynki czym prędzej mkną do zabawy w swoim odnowionym pokoju, który nareszcie jest tylko ich :)

Dzisiaj dzieło trochę z innej beczki - meble odnowione przeze mnie "własnymi ręcyma" ;)
Szlifowanie staroci do "gołego" drewna (w tym akurat pomógł mi Tatko :* reszta to moja zasługa), potem dwie warstwy farby podkładowej, w międzyczasie szlifowanie żeby było gładko (a było i jest tak gładko, że jak to powiadają gołym tyłkiem można zjeżdżać :P ), potem warstwa farby wierzchniej, lakier, wzorki i znów lakier i........ JUŻ :D Voila!!!

Moje (a raczej Dziewuszek) stare-nowe mebelki - szafa, duża komoda, szafka i łóżeczko młodszej Latorośli :D


Before :)
 
 







 
 
Work in progres...
 



 
 
And after :)
 
 







 
Aktualnie na warsztacie dziergane szydełkiem poszewki na podusie i dywaniki :) Efekty niebawem :) 

 
Pozdrawiam Lililaj :* 
 
 


5 komentarzy:

  1. Ślicznie jak bym była małą dziewczynką też bym chciała taki pokoik:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyszło. Ja odnowienie kredensu całkowicie zepchnęłam na męską część rodziny. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. 54 year old Librarian Travus Murphy, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like Vehicle 19 and Sudoku. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Jaguar D-Type. przeczytaj ten post tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. 23 years old Web Developer II Derrick Monroe, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like Cold Turkey and Paintball. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a McLaren M16C. przeczytac pelne informacje o

    OdpowiedzUsuń